Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

"Στραφείτε ενάντια σε αυτούς που πληρώνονται και εισπράττουν για αυτό που κάνουν και δεν το κάνουν καλά"


Νατσιοπούλου Αντωνία
Δηλώνω την αποχώρησή μου από το Συμμετέχω: Αδέσποτα Κατερίνης. Είναι δικό μου παιδί 
αυτό το πρόσωπο αλλά φεύγω με το κεφάλι ψηλά και σίγουρη ότι το αφήνω σε λιγοστά μεν, εξαιρετικά ικανά και αξιοπρεπή όμως χέρια.

Η αποχώρησή μου απαιτείται από τις συνθήκες. Ηττήθηκα. Απέτυχα πρώτον στο να προστατέψω τα έγκλειστα ζώα και να τηρήσω την υπόσχεσή μου απέναντί τους, δεύτερον στο να τιμωρηθούν όσοι εις βάρος των ζώων αυτών καπηλεύτηκαν, αισχροκέρδισαν και πάτησαν επί πτωμάτων ζώων στην κυριολεξία για να αναδειχθούν.
Η αποχώρησή μου είναι οικειοθελής και τέθηκε από εμένα την ίδια σαν λύση. Δεν σημαίνει ότι σταματώ να νοιάζομαι, δεν σημαίνει ότι σταματώ να παλεύω. Δεν θα επιτρέψω όμως σε κανέναν να χρησιμοποιήσει την αντιπάθεια και τα όποια προβλήματα έχει με το πρόσωπό μου, τις δηλώσεις μου και τις δημοσιεύσεις μου να ταλαιπωρεί και να «στραγγίζει» τους υπόλοιπους μετρημένους στα δάχτυλα ενεργούς εθελοντές και συμμαχητές μου.

Η στάση του Δήμου μπορεί να έχει αλλάξει προς μια θετική κατεύθυνση τον τελευταίο καιρό, παρόλα αυτά δεν με πείθουν για τις καλές προθέσεις τους. Ο σκοπός είναι μια άδεια λειτουργίας για ένα κτίριο που σπαταλήθηκαν δημοτικοί πόροι του ύψους των σχεδόν 500.000,00 ευρώ προκειμένου να διατηρήσουν πρόσωπο και να έχουν μέρος να «κλείνουν» τα σκυλιά και να τα ξεχνάνε, χωρίς πραγματικό σκοπό όμως φροντίδας των ζώων και ουσιαστικής ενημέρωσης και καλλιέργειας του κόσμου προς την σωστή και ανθρώπινη κατεύθυνση. Ένα κτίριο το οποίο θα συνεχίσω να παλεύω να καταργηθεί και να κλείσει λόγω της παράνομης θέσης του εντός του Βιολογικού Σταθμού Κατερίνης και της ανικανότητας που επέδειξαν οι μέχρι τώρα διαχειριστές του.

Η στάση των κτηνιάτρων εξακολουθεί να είναι αυτή που ήταν. Ναι μεν, αλλά... Το τραγικότερο λάθος μου ήταν η στάση μου απέναντι σε αυτούς. Τονίζω και πάλι ότι δεν αμφισβητώ την επιστημονική κατάρτιση των συνεργαζομένων με το δήμο κτηνιάτρων, ούτε τις κατά καιρούς φιλότιμες προσπάθειές τους ούτε την ανοχή που έδειξαν στο σωματείο και τους εθελοντές. Το θέμα είναι ηθικό κι έχει να κάνει με τη μεσοβέζικη στάση που διατήρησαν όλα αυτά τα χρόνια μη λαμβάνοντας επίσημα θέση ενάντια στο δήμο για όσες παρανομίες συνέβαιναν στο κυνοκομείο. Λάθος το οποίο έκανα κι εγώ και με το Δήμο και μαζί τους – το να κρατάω μεσοβέζικη στάση δηλαδή - με διαφορετικά βέβαια κίνητρα και νομίζοντας ότι έτσι θα έσωζα περισσότερα ζώα. Δικαιολογημένα μπορεί κάποιος να με κατηγορήσει γι αυτό. Φτάνει όμως πια.

Κατάλαβα ότι δεν γίνεται, δεν μπορώ να τα σώσω όλα. Και αυτό επεκτείνεται και στα έγκλειστα. Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα, όσο καλύτερα μπορούσα. Δεν υπήρξα ούτε δικηγόρος, ούτε δημοσιοσχετίστας, παρόλα αυτά ξόδεψα άπειρες ώρες μελέτης για να μπορώ να συντάξω αξιοπρεπείς μηνυτήριες αναφορές και καταγγελίες, δέχτηκα και ανέχτηκα άπειρα απαξιωτικά σχόλια σε δημόσιες υπηρεσίες και προπηλακισμούς κατά τη διάρκεια αυτού του αγώνα χωρίς ντροπή και με περηφάνια γιατί ο σκοπός ήταν ιερός.

Για το έργο που έχει συντελεστεί όλο αυτόν τον καιρό από το σωματείο δεν θα ξαναπαρουσιάσω νούμερα. Έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς και νομίζω ότι τα ξέρουν όλοι.

Στους υπεύθυνους του Δήμου Κατερίνης έχω να πω το εξής: Θα με έχετε πάντα μπροστά σας.

Στους συνεργαζόμενους κτηνιάτρους έχω να πω το εξής: θα κάνετε καλό, θα ακούτε μπράβο. Θα κάνετε κακό ή δεν θα κάνετε τίποτα και μούγκα θα εισπράττετε τα εξ’ αμάξης.

Σε όσους θα βιαστούν να χορέψουν πάνω στον τάφο μου: Να κοιτάτε πάντα πίσω σας.

Στους υπόλοιπους: Σκεφτείτε και το δικό σας μερίδιο ευθύνης.


Μπορείτε λοιπόν όλοι να με κατηγορήσετε για ότι θέλετε. Να μην ξεχνάτε όμως ποτέ, και να μην κάνετε το ίδιο λάθος που έκανα εγώ. Η ευθύνη του πολίτη είναι πάντα πολύ μεγάλη. Η ευθύνη των ανεύθυνων – υπεύθυνων είναι μεγαλύτερη. Μην καταναλώνετε ενέργεια να κυνηγιέστε μεταξύ σας. Στραφείτε ενάντια σε αυτούς που πληρώνονται και εισπράττουν για αυτό που κάνουν και δεν το κάνουν καλά.

Νατσιοπούλου Αντωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου